vrijdag 18 januari 2013

Poppen breien met Arne en Carlos III


Wat bungelt daar aan de stoel?


Jawel jawel! Er is weer een pop af! Hier zit ze lief een boekje te lezen in de vensterbank.



Ik heb vanalles tussendoor gedaan, maar omdat de verjaardag steeds dichterbij kwam van het nichtje voor wie ik de pop gemaakt heb (lees: overmorgen), had ik last van deadlinestress. Mijn dochter vanmiddag uitgelegd dat ik nu nog even geen boekje met haar kon lezen, want ik wilde eerst het truitje afmaken, dat vond ik belangrijk. Haar reactie: 'mama, ik vind dat niet belangrijk'. Om vervolgens toen ik klaar was en vroeg of ze nu een boekje met me wilde lezen, ze reageerde met: 'even wachten mama, ik ben nog even bezig'. Lief kind. Ze is vanmiddag door beide kinderen even ingespeeld (en ze speelt heerlijk!), ze was jarig en er werd een feestje georganiseerd samen met de andere gebreide poppen. Gezellig met z'n allen aan tafel met een taartje en thee erbij.


En omdat poppen niet zelf kunnen drinken werden ze liefdevol verzorgd door de handen van Kaatje.


Maar zondag moeten we afscheid van haar nemen, want dan wordt ze ingepakt en weggegeven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten