zondag 30 december 2012

Kniestuk




Letterlijk en figuurlijk. Na een onhandige val uit de auto - mijn voet bleef zonder dat ik het doorhad achter de gordel hangen - met Monneke in mijn armen en dus mijn val niet kunnen breken, bovenop mijn nieuwe broek gevallen die ik die dag voor het eerst aanhad. AUW! Knie stuk en broek stuk. Nu lijkt er een vloek te liggen op mijn zwarte broeken, want dit was al de 3e zwarte broek in vier maanden tijd die kapot ging door een onhandigheid. En ik weiger een nieuwe broek weg te gooien. Dus ik besloot om er een gezellig kniestukje op te zetten. Een beetje geklooi, zo'n skinny onder de naaimasjien, maar ik ben nu wel voorzien van een vrolijke ster bovenop mijn knie!

3 opmerkingen:

  1. Dat heb je toch maar mooi opgelost zo! En nu niet meer vallen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee BuuV, Kniestukken zijn goed! Deze is toepasselijk voor vanavond. Fijne jaarswitch!

    BeantwoordenVerwijderen