dinsdag 12 maart 2013

Nog een project af


Hiephoi, er is weer een breiproject af! Nog zoeen waar ik al lange tijd mee bezig was, omdat ik hem voor Monneke bedacht had en toen ik er mee begon, paste 't Monneke er nog lang niet in. Tijd zat, dacht ik. Maar voor je het weet is die tijd voorbij en zit diezelfde zoon plots in de maat van het vest dat ik nog steeds onaf in de breimand had liggen. Gelukkig breng ik wat uren door in het openbaar vervoer, dus het vest is nog voordat hij eruit gegroeid is, af gekregen. Wederom een pluim voor mij. Het jeukt alweer om met nieuwe dingen te beginnen, maar er ligt nog veel op stapel, eerst daar een eind aan breien. Letterlijk en figuurlijk.

Er was nogal wat wind. Het vest wilde niet stilhangen voor de foto. 


2 opmerkingen:

  1. Dat komt nog wel even goed van pas, met de nieuwe koude dagen! Fijn om zo een to-do van je lijstje te kunnen strepen.
    Hopelijk heeft zoonlief er nog veel plezier mee :D

    Vandaag kwam het uiltje aangevlogen! Hartstikke bedankt, zo mooi. En ook voor de zaadjes, zodra het zonnetje zich weer laat zien gaan we die een fijn plekje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo'n wind foto wel leuk! Maar als je iets duidelijk op de foto wil vangen is wind niet echt handig nee.
    Fijn vest voor monneke!
    Ook een pluim van mij voor jou! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen