maandag 12 november 2012

Uilenkussen

Oehoe!



Bericht vanaf zolder, waar ik me nu weer eens geïnstalleerd heb omdat daar mijn naaimasjien staat. Ik durf het bijna niet te zeggen...maar er was weer een nieuw idee! Het is idee is zelfs een beetje gepikt van iemand die dit ook zelf maakt, maar ik vond het een beetje duur en had bedacht dat ik het ook zelf kon. Met al die lapjes die in mijn huis liggen. En het is weinig werk (zo. ik heb het weer goedgepraat). Mijn zoon heeft een zwak voor uilen en dat is leuk, want uilen zijn leuke dieren. En je blijkt er dus ook nog heel leuke kussentjes van te kunnen maken. En hij liep zo dolgelukkig met dat uiltje waar ik dit idee van heb gepikt rond te banjeren dat ik heb besloten dat Sinterklaas hem dit op 5 december kado gaat doen. Maar dan in affe staat. Echt waar. Mijn zoon kan nog niet naaien, dus ik kan dit niet halfaf afleveren. Er hoeven alleen nog maar pootjes, oortjes en een achterkantje op. Dat is te overzien!

1 opmerking:

  1. Wat grappig, en inderdaad goed zelf te maken. Laat je het eindresultaat ook zien?

    BeantwoordenVerwijderen