zondag 16 september 2012

B van Beer - poppen breien met Arne en Carlos III

Kijk...hier is ze! Aangekleed en wel. Er was wat marathonbreiwerk voor nodig, want mevrouw was 2 dagen geleden jarig en ik had bedacht wat kleertjes voor de pop voor haar verjaardag te geven. Er zit ook nog een mooie roze-met-glittermuts bij, maar die is inmiddels alweer zoekgeraakt en een zwart-met-witte-stippenjurk, die in een Barbapapakoffertje opgeborgen is en vandaag fungeerde als 'chocoladeijsje'. De trui en broek komen rechtstreeks uit het boek, ook de kleurencombinatie die ik afschuwelijk vind, maar voor mijn dochter was het liefde op het eerste gezicht (een poes op een trui, wat wil je als 3-jarige nog meer?) en het moesten exact dezelfde kleuren zijn. Ik heb hard aangedrongen op andere kleuren, maar ze was er niet voor te porren.


En er moet alweer hard gewerkt worden aan een nieuwe pop, want het blijkt dat mijn zoon deze poppen ook geweldig vindt. Hij kan niet van deze pop afblijven en het boek is inmiddels omgedoopt tot favoriet bladerboek. Er is wol onderweg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten