donderdag 16 augustus 2012

Nepgulp

Op verzoek van mijn Buuv, een stappenplan voor een nepgulp, omdat deze blijkbaar niet goed op internet te vinden is. Buuv was hier heel blij mee en vond dat ik het met de wereld moest delen.

Stap 1:
Speld de gulp vast










 Stap 2:
Naai de naden aan elkaar vast



 Stap 3:
Zet de opening van de gulp vast met spelden aan de verkeerde kant van de stof
























Stap 4:
Gulp vastspelen aan de stof
























Stap 5:
De gulp is vastgenaaid!
























 Stap 6:
Zo ziet de nepgulp er aan de goede kant van de stof uit. Nu kun je hem nog een extra stiksel langs de zojuist genaaide naad geven. Ziet er wat mooier uit.

















Stap 7:
Nu naai je de binnenbenen vast.

















Tot zover mijn nepgulpstappenplan. Ik hoop dat ik er nog meer mensen blij mee kan maken :)

2 opmerkingen: