vrijdag 3 augustus 2012

Kleur















Jaaaa! Eergisteren lapjes gekocht voor nieuwe projecten. De zwarte lap wordt een legging en een trui, de cyclaam en rode lap een rok, geïnspireerd door een Cora Kempermanrok, de bordeaux wordt ook een legging, de oranje lap is voor de tailleband van de rok en de groene lap voor een broek voor mijn dochter omdat ik dat uiltjesband dat ik heel lang geleden voor haar gekocht heb maar eens moet gaan verwerken...De lapjes zijn al geknipt, alleen gaan we morgen op vakantie dus moet ik me nog even inhouden. De naaimasjien gaat niet mee.

Ik ben wel van plan om een breiwerkje mee te nemen, een mutsje voor mijn dochter. Ik heb het mutsje al een keer eerder gemaakt, maar het is zoekgeraakt en ik vond het zo mooi en zonde dat het kwijt was dat ik een nieuwe aan het maken ben. Het is nog lang geen winter, maar als ik er nu mee aan de slag ga, is het waarschijnlijk rond die tijd wel af. De wol is 'darling' van Katia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten